Blogs skrevet af:

torsdag den 13. oktober 2011

Er du dårlig til spansk bliver du nemmest kendt....

.... er måske ikke lige det man forbinder med virkeligheden normalt. Normalt har man måske nemmere ved at få succes i verden, jo bedre du er til jo flere sprog, og netop med den tanke i baghovedet har jeg tilmeldt mig en sprogskole i Madrid. De er utroligt søde, og eftersom jeg oftest er den eneste elev til stede til undervisning, skræddersyer de deres undervisning til mine behov.

Min første dag fortalte jeg om mig selv, at jeg havde været i Danmark for at spille et skuespil. Rektoren på skolen spurgte mig om jeg var skuespiller, og jeg svarede ham at ja, det måtte jeg vel være. Den næste dag på jeg kom på skolen havde han en seddel klar til mig. På den stod der: CASTING PLAYSTATION. Det var en casting til en Playstation reklame, sjovt nok, og de søgte en udlændning der kunne tale spansk med en gebrokken accent - nu jeg tænker over det ved jeg faktisk ikke om det var en hentydning fra rektoren.

Castingen fandt sted i dag, og jeg har været ovre med Christopher og aflægge audition. Nu venter vi på at de ringer i morgen, og fortæller om vi har fået en af de to roller.

Reklamen handler om en person der er forelsket i en pige, men taler dårligt spansk, derfor har han fået sin ven Jorge til at hjælpe ham med at skrive et kærlighedsbrev til hende, som han så læser op for hende på et webcam. Jeg går ud fra at det vel foregår over en Playstation (deres samtale altså).

Det er sjovt som tilfældigheder kan give dig helt unikke oplevelser en gang i mellem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar